wtorek, 17 października 2017

Trochę zmian... :)

Witam Was serdecznie :)
Postanowiłam trochę urozmaicić mojego bloga i połączyć go z moją drugą pasją: podróżowaniem i poznawaniem nowych miejsc:)

Od dwóch lat mieszkam w Niemczech a wcześniej przez rok mieszkałam w Holandii. Miejsce zamieszkania zmieniłam o 50 km, gdyż Limburgia (https://pl.wikipedia.org/wiki/Limburgia_(Holandia))  należy do piękniejszych regionów w Holandii a teraz moje serce podbija Nadrenia Północna - Westfalia (https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadrenia_P%C3%B3%C5%82nocna-Westfalia) :)

Wraz z mążem należymy do osób, które nie lubią siedzieć w domu. Staramy się każdą możliwą chwilę przeznaczyć na zwiedzanie bądź "leniuchowanie" w terenie :)

Oba te regiony leżą nad rzekami Maas i Rhein wzdłóż których kryją się piękne zamki, magiczne miejsca i romantyczne zakątki, a wszystko otoczone niesamowitymi parkami przyrody.

Tak, postanowiłam podzielić się tym co sama tu odkrywam. Mam nadzieję, że również zakochacie się w tych miejscach i moim śladem odwiedzicie je wszystkie:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz