sobota, 25 listopada 2017

Sobotnie zwiedzanie i Zamek Waddesdon

Witam☺
 Poprzedni weekend spędziłam z mężem u naszych przyjaciół mieszkających w miasteczku pod Londynem. Pogoda była w kratkę Ale i tak super się bawiliśmy i troszkę pozwiedzalismy😁. Chciałabym się z wami podzielić tym co widziałam🙂
Ale najpierw chciałabym pokazać wam słynne wapienne białe klify. Na mnie zrobiły bardzo duże wrażenie! Cud natury!






Sobota i Zamek Waddesdon

Piękny olbrzymi zamek otoczony jektarami wspaniałego parku. Niestety nie mam więcej informacji gdyż nie wpuszczono nas do środka. Przy kasie obok parkingu nikt nas nie poinformował że do Zamku trzeba kupić osobny bilet na konkretną godzinę. 10 £ kosztuje przejazd autobusem w dwie strony. Park jest olbrzymi więc w chłodne dni POLECAM ten środek lokomocji ☺
W czasie naszych odwiedzin odbywał się tu Bożonarodzeniowy Jarmark gdzie można było napić się grzanego wina lub cydru. W powietrzu unosił się zapach łakoci, które można było zakupić. Pięknie to wygladalo😍







Mam nadzieję że skusicie się na wycieczkę tu☺ a jak Wam się uda wejść do środka to poproszę o zdjęcia 😉 może przekona mnie to do powrotu w to miejsce ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz